Sa oled siin

Väärtuskasvatuse konverents keskendub ettevõtlikkusele

9. detsember 2015 - 11:05

10. ja 11. detsembril kogunevad Tartusse koolijuhid, õpetajad, hariduseksperdid, lapsevanemad ja õpilased, et arutada, kuidas haridusasutused ja kogu ühiskond saavad kaasa aidata noorte inimeste ettevõtliku eluhoiaku kujundamisele. Konverentsi otseülekannet saab jälgida www.uttv.ee.

Kaheksas väärtuskasvatuse konverents toob kokku ligi 300 inimest. Konverentsil esinevad väliseksperdid Soomest ja Suurbritanniast. Aalto ülikooli emeriitprofessori, 2014. aastal Euroopa Ettevõtluse auhinna pälvinud Paula Kyrö ettekanne keskendub küsimusele, kuidas arendada ettevõtliku hoiakuga seotud oskusi koolis. Suurbritannias tegutseva liikumise „Enabling Enterprise“ eestvedaja Tom Ravenscroft räägib, millised on ettevõtliku hoiakuga seotud oskused ning kuidas neid kasutada koolis ja tööturul.

Tartu Ülikooli eetikakeskus annab konverentsil üle traditsioonilised tiitlid „Väärtuskasvatuse kool 2015“ ja „Väärtuskasvatuse lasteaed 2015“. Konverentsi kaaskorraldaja haridusprogramm „Ettevõtlik kool” tunnustab süsteemselt ettevõtliku hoiaku arendamisega tegelevaid koole ja lasteaedasid kvaliteedimärgiga.

Konverentsi toetavad Haridus- ja Teadusministeerium, Tartu ülikool, SA Ida-Viru ettevõtluskeskus ja Euroopa Regionaalarengu fond. Konverents toimub Haridus- ja Teadusministeeriumi riikliku programmi „Eesti ühiskonna väärtusarendus 2009-2013“ jätkuprogrammi raames.

Konverentsi koduleht.
 

Teemad: 

Veel uudiseid samal teemal

25.06.2017|Haridus- ja Teadusministeerium

Eesti teadlasi saadab edu maailma suurimas teadusprogrammis Horisont 2020

Eesti teadlaste osalus Euroopa Liidu programmis Horisont 2020 üha suureneb, alates 2014. aastast on Eesti teadusprojektid saanud kokku üle 72,6 miljoni euro.

20.06.2017|Haridus- ja Teadusministeerium

Eesti keele õppe varajase alustamise edu eeldus on koostöö ja lapsevanemate osalus

Eile Tallinna Õismäe Vene Lütseumis toimunud seminaril oli arutluse all „Eesti Integratsiooni Monitooringu 2017“ haridusvaldkonna tulemused, millest nähtus, et emakeelest sõltumata toetab enamik Eesti elanikke eesti keele õppe varasemat algust lasteaias või algkoolis.