Sa oled siin

Riigi toel alustab Eestis kõrgkooliõpinguid 11 väliseesti noort

23. august 2014 - 7:29

Tänavu sügisel alustab Eestis kõrgkooliõpinguid Eesti riigi toel 11 väliseesti noort. Rahvuskaaslaste programmi stipendiumi toel jätkab õpinguid Eesti ülikoolides, rakenduskõrgkoolides ja kutseõppeasutustes 21 noort.

Nii tänavu kui varasematel aastatel on kõige enam Eestisse õppima tulijaid pärit Venemaalt. Uutest stipendiaatidest kuus on pärit Venemaalt ning üks USA-st, Saksamaalt, Luksemburgist, Islandilt ja Gruusiast. Kümme stipendiumi saajat asuvad õppima Tartu Ülikoolis ja üks Eesti Maaülikoolis.

Rahvuskaaslaste programmi stipendiumi toel on aastatel 2002-2013 Eestisse õppima tulnud kokku 87 väliseesti noort. Kõige populaarsemateks õppesuundadeks on läbi aastate olnud sotsiaalteadused, humanitaaria, isikuteenindus ja arvutiteadused. Programmi vahenditest kaetakse stipendiaatide õppeteenustasu, eluaseme- ja õppetoetus ning sõidukulud koju ja tagasi.

Rahvuskaaslaste programmi stipendiumide haldamine toimub koostöös sihtasutusega Archimedes.

Teemad: 

Veel uudiseid samal teemal

Konverents "Tippteaduse mõju ja väärtus ühiskonnas" Foto: Erik Peinar
16.10.2017|Haridus- ja Teadusministeerium

Teaduse ühiskondliku mõju tugevdamiseks tuleb suurendada rahastamist ja panustada inimestesse

Eesti Euroopa Liidu eesistumise raames Kultuurikatlas toimunud konverentsil “Tippteaduse mõju ja väärtus ühiskonnas” leiti, et teaduse ühiskondliku positsiooni tugevdamiseks tuleb enam panustada inimestesse, kes muutusi ellu viivad ning tagada teadusele stabiilsem ja suurem rahastus riikide ja Euroopa Liidu poolt. Osapooltele anti üle Tallinna Üleskutse (Tallinn Call for Action 2017), mis toob välja nende rolli ja vastutuse, et suurendada teaduse investeeringuid, mõju ja usaldust.

13.10.2017|Haridus- ja Teadusministeerium

Euroopa Liidu kõrghariduse juhid arutasid Tallinnas kõrghariduse õppekvaliteedi ja õppejõudude rolli üle

Täna Tallinnas lõppeval Euroopa Liidu kõrghariduse juhtide kohtumisel arutati õppejõudude rolli üle kõrghariduse õppekvaliteedi tõstmisel.