Sa oled siin

Koolid saavad taotleda toetust meeskonnatööks ja uuenevaks õpikäsituseks

30. aprill 2016 - 5:55

Ümber korraldatud koolid saavad taotleda toetust ka koolimeeskondade arendamiseks ning uuenevat õpikäsitust toetava organisatsioonikultuuri loomiseks.

Haridus- ja Teadusministeeriumi õpetajaosakonnajuhataja Kristi Mikiver peab kooli arengu puhul oluliseks koolimeeskonna ühist visiooni ja eesmärke: „Väga oluline on kooli loomise või ümber korraldamise alguses kohe kogu meeskond ühte jalga käima saada. See toetab kooli terviklikku arengut.“

Toetust meeskonnatöö edendamiseks saavad taotleda koolid, mis on ümber korraldatud alates 2014. aasta algusest või loodud alates 2015. aasta juunist. Taotlusvooru eelarve on 60 000 eurot ja maksimaalne toetussumma on kuni 5 000 eurot projekti kohta.

Lisaks saavad koolipidajad taotleda toetust oma kooli personali arendusprojektidele, mis aitavad kaasa uuenevat õpikäsitust toetava organisatsioonikultuuri loomisele. Eesmärk on koolimeeskondade suurem roll õppiva kooli põhimõtete juurutamisel ning et õpetajad rakendaksid igapäevases töös mitmekesiseid õpetamismeetodeid.

Mikiver märgib, et vajadus sellise võimaluse järgi tuli välja ka Balti Uuringute Instituudi üle-eelmisel aastal avaldatud õpetajate täiendusõppe uuringust. „Järeldustes märgiti, et senisest enam peab pakkuma võimalusi saada koolispetsiifilisi koolitusi. Lisaks tuleb laiendada eriilmeliste täiendusõppevormide võimalusi.“

Uueneva õpikäsituse rakendamiseks on toetust võimalik taotleda kahel korral aastas. Esimene voor toimub mais ja teine sügisel. Selle taotlusvooru eelarve on 100 000 eurot ja maksimaalne toetussumma on 10 000 eurot projekti kohta.

Lisainfo

  • Toetustest moodustab ESF 85% ja riiklik kaasfinantseering 15%.
  • Toetuste infopäev toimub 02. mail Tallinnas ja 05. mail Tartus.
  • Täpsem info tähtaegade kohta, juhendid ja muu taotlemiseks vajaliku leiab SA Innove kodulehelt.

Veel uudiseid samal teemal

23.08.2017|Haridus- ja Teadusministeerium

Aasta-analüüs 2017: kümne aastaga on välisüliõpilaste arv kasvanud neli korda

Täna avaldatud Haridus- ja Teadusministeeriumi aasta-analüüs 2017 annab ülevaate ministeeriumi vastutusvaldkondade arengutest ning keskendub Eesti hariduse viiele tugevusele, millest rahvusvaheliselt paistavad enim silma Eesti õpilaste head oskused ning õpetajate töötasu kasv. Mullune aasta-analüüs võttis fookusesse seitse haridusvaldkonna kriitilisemat teemat.

22.08.2017|Haridus- ja Teadusministeerium

Kutse pressibriifile: Haridus- ja Teadusministeerium tutvustab aasta-analüüsi

Minister Mailis Reps ja analüüsiosakonna juhataja Aune Valk tutvustavad homsel pressibriifil uut Haridus- ja Teadusministeeriumi aasta-analüüsi, mis annab ülevaate arengutest Eesti hariduse, teaduse, noorte- ja keelepoliitika ning arhiivinduse valdkonnas.