Sa oled siin

Konkurss koolitustellimuse taotluste hindajate leidmiseks

3. mai 2016 - 14:26

Haridus- ja Teadusministeerium kuulutas välja konkursi täiskasvanute täienduskoolituse riikliku koolitustellimuse taotluste hindajate leidmiseks.

Koolitustellimus on suunatud valdkonnas töötavale erialase väljaõppeta, keskhariduseta või aegunud oskustega täiskasvanutele ametioskuste omandamiseks või uuendamiseks.

Koolitustellimuse koostamiseks esitavad kutseõppeasutused ja kutseõpet läbi viivad rakenduskõrgkoolid taotlused koos õppekavaga.
Tehnikaalade õppesuunas hinnatakse mehaanika ja metallitöö, elektrotehnika ja energeetika, elektroonika ja automaatika ning mootorliikute, laevanduse ja lennundustehnika õppekavarühmi. Arhitektuuri ja ehituse õppesuunas hinnatakse ehituse ja tsiviilrajatiste õppekavarühma. Isikuteeninduse õppesuunas hinnatakse majutamise ja toitlustamise ning reisimise, turismi ja vaba aja veetmise õppekavarühmi.

Hindamine toimub 23. maist 3. juunini ning edaspidi taotlusvoorude ajal paar korda aastas. Hindajaks on oodatud nii hinnatavas valdkonnas kui haridusvaldkonnas tegutsevad eksperdid.

Kandideerimiseks esitada CV ja motivatsioonikiri 10. maiks aadressil: kairi.solmann@hm.ee.

Konkurss viiakse läbi Euroopa Sotsiaalfondi tegevuse „Täiskasvanuhariduse edendamine ja õppimisvõimaluste avardamine“ raames.

Konkursi tingimused ja lisainfo

Lisainfo: 735 0209, kairi.solmann@hm.ee

Veel uudiseid samal teemal

11.12.2017|Haridus- ja Teadusministeerium

Pressikutse: rahvusvahelise kodanikuhariduse uuringu tulemused näitavad Eesti noorte häid teadmisi

Teisipäeval, 12. detsembril algusega kell 12 esitletakse Tallinna Ülikooli Mare majas (ruum M-134) rahvusvahelise kodanikuhariduse uuringu tulemusi.

11.12.2017|Haridus- ja Teadusministeerium

Kolmeks aastaks kinnitatud koolivaheajad võimaldavad paremini tegevusi ja puhkust ette planeerida

Haridus- ja Teadusministeeriumis pandi paika järgmise kolme õppeaasta koolivaheajad. Tänu sellele on nüüdsest lapsevanematel kergem puhkusi ja muid lastega seotud tegevusi kavandada ning koolidel ühistegevusi planeerida.