Sa oled siin

Haridus- ja Teadusministeerium kutsub tunnustama noortevaldkonna tegijaid

13. september 2016 - 6:55

Haridus- ja Teadusministeerium kuulutab välja noortevaldkonna tunnustuskonkursi, mille eesmärk on tõsta esile noorsootöösse panustanud ja valdkonda edendanud inimesi ja organisatsioone ning mõjukamaid algatusi nii kohalikul, üleriigilisel kui rahvusvahelisel tasandil.

Noorteosakonna juhataja Reelika Ojakivi rõhutas, et noortevaldkonnas tegutsevad inimesed teevad tähtsat ja tänuväärset tööd. „Noorsootöös osalemine pakub noorele väärtuslikke kogemusi ja oskusi,“ märkis Ojakivi. „Just pühendunud noorsootöötaja võib olla see, kes aitab noorel leida oma tee ja kutsumuse.“ 

Tunnustuskonkursile saab esitada kandidaate üheteistkümnes kategoorias: aasta noorsootöötaja, aasta huvikool, aasta noortekeskus, aasta noorteühing, aasta osaluskogu, aasta noortemalev, aasta noortelaager, aasta kohalik omavalitsus, aasta noortevaldkonna sõber/toetaja, aasta sündmus/algatus/koostöö noorsootöös, pikaajaline panus noortevaldkonda.

Kandidaatide esitamise tähtaeg on 1. november.

Kandidaatide esitamise vormid on kättesaadavad Eesti Noorstootöö Keskuse veebilehel.

Kandidaate võivad esitada kõik juriidilised ja füüsilised isikud, sealhulgas üleriigilised noorte- ja noorsooühingud, katusorganisatsioonid, koolid, kohalikud omavalitsused, maavalitsused jne.

Lõpliku ettepaneku kandidaatide riiklikuks tunnustamiseks teeb haridus- ja teadusministrile Eesti Noorsootöö Keskuse poolt moodustatud tunnustuskomisjon, kuhu kuuluvad ka noorte esindajad.

Tunnustusauhinnad antakse üle järgmise aasta jaanuaris.

Veel uudiseid samal teemal

25.06.2017|Haridus- ja Teadusministeerium

Eesti teadlasi saadab edu maailma suurimas teadusprogrammis Horisont 2020

Eesti teadlaste osalus Euroopa Liidu programmis Horisont 2020 üha suureneb, alates 2014. aastast on Eesti teadusprojektid saanud kokku üle 72,6 miljoni euro.

20.06.2017|Haridus- ja Teadusministeerium

Eesti keele õppe varajase alustamise edu eeldus on koostöö ja lapsevanemate osalus

Eile Tallinna Õismäe Vene Lütseumis toimunud seminaril oli arutluse all „Eesti Integratsiooni Monitooringu 2017“ haridusvaldkonna tulemused, millest nähtus, et emakeelest sõltumata toetab enamik Eesti elanikke eesti keele õppe varasemat algust lasteaias või algkoolis.