Sa oled siin

Eesti Haridusfoorum kutsub haridusuuendajad Narvasse

14. november 2014 - 12:14

Eesti Haridusfoorum korraldab oma tänavuse suurfoorumi Narvas. Tartu Ülikooli Narva Kolledžis peetav Haridusfoorum otsib sellel aastal võimalusi, kuidas muuta tegelikkuseks kevadel kinnitatud Elukestva Õppe Strateegias kirjeldatud sihid.

Haridusfoorumi avab haridus- ja teadusminister Jevgeni Ossinovski, kes räägib kevadel kinnitatud elukestva õppe strateegia rakendamisest ning kõigi osapoolte ühisest vastutusest haridusuuenduste juurutamisel.

Ministri sõnul peab elukestva õppe strateegia elluviimiseks igaüks oma rolli läbi mõtlema ning pingutama ühise eesmärgi nimel. „Igaüks peab tulema sammukese oma mugavustsoonist välja, tegema teistmoodi, kui on siiani harjunud. See puudutab tööandjaid ja töövõtjaid, koolijuhte ja õpetajaid, õppureid ja lapsevanemaid.“

Tänavune suurfoorum keskendub kahele Elukestva Õppe Strateegia sihile ja nende saavutamise viisile. Esiteks on muutused õpikäsituses, see tähendab iga õppija individuaalset ja sotsiaalset arengut, kriitilist mõtlemist, loovust ja ettevõtlikkust arendavat õpikäsitust. Teise peateemana on haridusfoorumil kõneks pädevad ja motiveeritud õpetajad ja õppeasutuste juhid.

Senised avalikud arutelud on näidanud, et nende eesmärkide tähendused on laiad ja inimesed mõistavad neid erinevalt, suurimad erinevused on aga selles, kuidas neid sihte on võimalik saavutada ning kes ja mida selleks peab tegema.

Eesti Haridusfoorumi tänavune suurfoorum „Haridusuuendajate kokkutulek“ algab kell 12 Tartu Ülikooli Narva Kolledžis, Narva kolledž on ka foorumi kaaskorraldaja.

Veel uudiseid samal teemal

25.06.2017|Haridus- ja Teadusministeerium

Eesti teadlasi saadab edu maailma suurimas teadusprogrammis Horisont 2020

Eesti teadlaste osalus Euroopa Liidu programmis Horisont 2020 üha suureneb, alates 2014. aastast on Eesti teadusprojektid saanud kokku üle 72,6 miljoni euro.

20.06.2017|Haridus- ja Teadusministeerium

Eesti keele õppe varajase alustamise edu eeldus on koostöö ja lapsevanemate osalus

Eile Tallinna Õismäe Vene Lütseumis toimunud seminaril oli arutluse all „Eesti Integratsiooni Monitooringu 2017“ haridusvaldkonna tulemused, millest nähtus, et emakeelest sõltumata toetab enamik Eesti elanikke eesti keele õppe varasemat algust lasteaias või algkoolis.