Sa oled siin

Aasta parima keeleteo kandidaate saab veel esitada

10. jaanuar 2016 - 8:48

Haridus- ja Teadusministeerium on kuulutanud välja konkursi 2015. aasta parima keeleteo selgitamiseks, kandidaate saab esitada 17. jaanuarini.

Aasta keeleteokonkursi eesmärk on tunnustada tegusid, mis tõstavad eesti keele tuntust ja mainet, väärtustavad eesti keele õpetamist, õppimist ja oskamist, soodustavad eesti keele kasutamist ja staatuse kindlustamist ning edendavad eesti keele talletamist ja uurimist.

Aasta parima keeleteo kandidaate saab esitada ministeeriumi kodulehel www.hm.ee/keeletegu2015; e-postiaadressil keeletegu@hm.ee või posti teel (aadressil Haridus- ja Teadusministeerium, Munga 18, Tartu 50088, märksõna „Keeletegu“).

Kandidaatide esitamisel e-posti või posti teel tuleb järgida ministeeriumi kodulehel olevat esitusvormi ja teatada:
1) keeleteo nimetus,
2) keeleteo tegija/tegijad ja tema/nende kontaktandmed; töörühma puhul juhi ja liikmete nimed ning juhi kontaktandmed,
3) keeleteo kirjeldus seostatuna konkursi eesmärgiga (500-1000 tähemärki),
4) esitaja nimi, e-postiaadress ja/või telefoninumber.

Aasta keeleteokonkursil antakse välja kaks auhinda: peaauhind ja rahvaauhind. Peaauhinna saaja valivad taasiseseisvunud Eesti haridus- ja teadusministrid, rahvaauhind selgitatakse avaliku hääletuse teel, mis toimub veebruaris. Laureaadid selguvad märtsis.

Keeleteoauhinna statuut ja senised laureaadid

Teemad: 

Veel uudiseid samal teemal

Eesti EL Nõukogu eesistumine
19.09.2017|Haridus- ja Teadusministeerium

Euroopa hariduseksperdid kogunevad Tallinna tulevikuõppimise üle arutlema

Täna algab Tallinnas kõrgetasemeline hariduskonverents „Õppimise ja õpetamise nüüdisaegsed suunad“, kus ligi 200 Euroopa hariduseksperti arutlevad, kuidas viia haridussüsteemid vastavusse muutuva ühiskonna vajadustega.

Eesti Euroopa Liidu Nõukogu eesistumine
18.09.2017|Haridus- ja Teadusministeerium

Euroopa Liidu haridusjuhid arutavad Tallinnas koolide ja õpetamise nüüdisajastamist

Täna ja homme kohtuvad Tallinnas Euroopa Liidu riikide üldharidusvaldkonna juhtivametnikud, et arutada, kuidas viia haridussüsteemid vastavusse tänapäeva ühiskonna muutunud vajadustega.